perjantai 7. lokakuuta 2016

Syksyn lukuhaasteet



Syksyn lukuhaasteiden päivitykset

Kurjensiivellä jatkuu ainakin seuraavilla kirjoilla



Murakamin olen jo lukenut ja kirjoitan Kioton blogitekstiä.






 Vielä ehdit mukaan!



Minihaasteiden paluu: 1/16 - I niin kuin...

 


Satu palautti minihaasteet ja minä lähdin minihaasteeseen mukaan. Lukuhaasteen ideana on: Lue kirja, jolla on jotain tekemistä jonkin I:llä alkavan maan kanssa!

Irlanti ja Iso-Britannia tulee ainakin mukaan.


 

Yöpöydän kirjat  järjestää Halloween lukuhaasteen. Tähän minulla on vain suunnitelmia. Olen kerännyt nämä kirjat lähelleni eli jotain näistä luen tähän haasteeseen.  En siis kaikkia, mutta joitakin.


 

Adventures in Down Under and Beyond-lukuhaaste


Adventures in Down Under and Beyond alkoi lokakuussa 2016 ja jatkuu vuoden 2017 marraskuuhun. Voit lukea lisää Idan blogista The books of my life. Tänä vuonna luin yllättävän monta Australiaan sijoittuvaa kirjaa.



6 kommenttia:

  1. En ole osannut ottaa osaa näihin haasteisiin, koska nappaan aina sen hetkisellä tuntumalla seuraavan luettavan pinosta.. Vähän kuin muistipelin kortteja kääntäisi.
    Näistä on kuitenkin mukava bongailla omia luettuja ja tuleviakin, uusimman Alan Bradleyn luin vähän aikaa sitten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinulle sopisi tuo minun oma. Siihen voi napata kirjan vapaasti periaatteella, että tuota en tunne ennestään.

      Viihdyitkö Flavian seurassa? Bradley jäi jännään kohtaan.

      Poista
  2. Kurjen siivellä on minun ehdoton lempparihaaste! Sinulla on hyvää luettavaa tulossa, ainakin tuo Ogawan professori ja taloudenhoitaja. Olen lukenut sen enkuksi ja pidin todella paljon. Olen tosi iloinen, että Ogawaa vihdoin suomennetaankin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Professori ja taloudenhoitajaa odotin kovasti. Sen ulkoasu on kaunis. Pidän japanilaisesta kirjallisuudesta. Pidän siitä, että ihmiset kykenevät ilmaisemaan itsensä vähemmillä sivumäärillä. Odotan hyvää lukuelämystä.

      Kurjen siivellä on minunkin suosikkini.

      Kirjoitit, että minulla on hyvää luettavaa mainituissa, hmm kiitos. Et tainnut kuitenkaan kohdistaa sanomaasi mun Halloween löytöihin.

      Poista
    2. En ole lukenut noista kirjoistasi kuin Kioton ja Proffan, joten muista en tiedä. Eli viittasin lähinnä niihin ja tietenkin toivon, että joukossa on muitakin helmiä. Yritän olla tarkempi sanoissani jatkossa.

      Poista
    3. Elegia, ajattelin, jos olisit antanut kohteliaisuuden Ricelle, onhan hän sentään vampyyritarinoiden äiti. Ymmärsin kyllä, että tarkoitit Kurjen kirjoja. Niin minäkin.

      Poista

Ilahduta minua kommentilla!